Update från julklappsfronten

Årets main julklapp confirmed:

Mor bjuder på Pearl Jamspelningen för mig och min bror!
På fredagmorgon är det jag som sitter stressad och svettig framför datorn och beställer biljetter till Wuhlheide.

Alltså, jag är så lycklig just nu att jag typ... jag vet inte.

I juni kommer jag vara världens lyckligaste människa. Bara så att ni vet.
Jag kommer att ha sett Depeche Mode två gången under mindre än ett år, och skall se personerna som literally räddade mitt liv 07/08.
Det finns inte ord som kan beskriva hur jävla lycklig jag är just nu.

:')


Kommentarer
Postat av: h

grattis!

Postat av: liv

tack babe! <3

när kommer du ner till skåneland? miss u! :*

2009-12-10 @ 07:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0