Tips

"The Hangover"
Ett ord: FANTASTIC! Fy faaaan vad jag skrattade! Kort sagt handlar den om ett gäng dudes som åker till Las Vegas för bacherlorparty - Morgonen efter vaknar de upp med noll minne från kvällen, plus att de inte hittar sin vän, mannen som skall gifta sig...
FYFAN vad bra! Förstår varför den har fått så bra kritik, jag grät verkligen av skratt... Mycket sevärd!
Karaktären Alan är så jävla skön, haha.


"Step Brothers"
 Brennan's morsa och Dale's pappa gifter sig, vilket gör Brennan och Dale till styvbröder. Tufft för vissa ungar, men de här två männen har iallafall en sak gemensamt: de är närmare 40, bor fortfarande hemma och agerar som att de fortfarande är 12.
Såååå jääääävla rolig!!!!!!!! Will Ferrell och John C. Reilly i huvudrollerna.


"Walk Hard: The Dewey Cox Story"
En parodi på "Walk the line". Först var jag lite nja:ig, då jag älskar "Walk the line" - men fan, det är så sjukt bra, och helt jävla galen! John C. Reilly i huvudrollen här med. Genialisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0