Steel

Håret är plattat, en svart, något egenkomponerad, blåsa är påsatt.
Lite smink, dock sätts lösögonfransarna på hos E.
Kan låta lite överdrivet, men förutom lösögonfransarna blir det inte så mycket mer smink.
Antagligen bara lite Pump n' Plump på läpparna.
Less is more, biatches!

;P

Jag är pepp som fan inför ikväll. Vet inte om jag kommer bli RÖVfull, satsar nog på askalas. Så man kommer ihåg något imorgon, hahah.

Och återigen grattis till lilla Calle. Alltså, det är fan tragiskt att folk tycker att det är en "skandal" att Tove inte gick vidare. Seriöst? Fruktansvärt.

JAJA.
Nu skall jag fixa till det sista, sedan drar jag snart iväg på förferre @ E's!

Puss.
/Liv.

Ps. Kvällens soundtrack blir nog DM-remixer och diverse 80-tals rocklåtar. Jag röstar på Guns N' Roses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0