Purple

Hemma från en eftermiddag på stan with my friend Anna.
Så jävla flummigt, haha.
Vinterskor är iallafall nu inköpta. "Uggs"... från Dinsko, därav "". Haha.
Tänkte först köpa svarta, men vafan! "Ullet" sticker fan ut lite här och var, inte så jävla snyggt. Skall det vara helsvarta så skall de vara helsvarta, if you know what I mean?
Så jag köpte sådana vanliga, beiga.

Lite tveksam först, men dom är sjukt sköna, och eftersom jag hela tiden bär helsvart så kommer det inte se omatchande ut. Ja, jag tänker hela vägen... Haha.

Gud vilken inlägg, känner mig som någon av de där fjortisbloggarna...
Awell. Nu sitter jag här och skall checka de senaste PJ-nyheterna och lyssna på Stone Temple Pilots.

Ha en mysig kväll mina små flickbebisar!

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0