Ohyea

Hej bebisar.
Hoppas ni har en schön söndag, själv har jag slappat som en jäkla galning, plus pluggat lite med min lillebror.

Fyfan vad flummigt det var igår, haha. Förferren hos E var fullkomligt underbar, innehållandes Queen, "Jag har aldrig" och en massa Bacardi... Haha.
Sedan till Ariman, massa dans, dock inte utav oss. Flum med snyggot som jobbar där, Davvekopian var där och vi blev lika flickiga i hans närhet som alltid, haha. Trots att vi insett att han bara är het på långt avstånd, hm... Awell.
Sedan fyllekäk i vanlig ordning, haha. Mycket lyckat! Inte för dragen, vilken man blev sådär varje helg (läs: fredag (ibland torsdag)-lördag) hösten -08. Gah.

Sitter och lyssnar på Iron Maiden. Jag vet, lite nördigt. Dock är musiken rätt nice ändå, eller Bruce's röst är nice, så jävla grüm. Okej, fan vilken nörd jag måste framstå som... haha.

Imorgon blir det teater. Eller okej, min lärare påpekar hela tiden att det INTE är teater vi skall göra, bara kroppslig gestaltning, eller vad fan det var hon kallade det. Haha.
Vi skall under veckan sätta ihop en liten gestalting genom att endast använda oss av kroppsspråk.
Som gammal teaterapa kan jag säga att det här kommer bli SÅ JÄKLA KUL!
Nörd.se, återigen... Haha.

Awell. Lyssnar på Audioslave nu. "Dandelion". Lilla Chris, fyfan vad bra röst han har. Shit.
Slänger upp en liten lista på låtarna jag lyssnar mest på just nu, enjoy:

Audioslave - "Dandelion"
Stone Temple Pilots - "Plush"
Queen - "One vision"
Iron Maiden - "Run to the hills"
Pearl Jam - "Animal"
Depeche Mode - "Flexible"
Pink Floyd - "Comfortably Numb"
Aerosmith - "Pink"
Soundgarden - "Spoonman"
Jamiroquai - "King for a day"

Listen and love it! ;)

Puss på er.
:*
/Liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0