Monday

Det är lika underbart när man upptäcker att man har sjukt mycket mer cash på kontot än vad man trodde.
Härlig överraskning såhär en måndagmorgon.
Skall snart in till stan och träffa mina små kickor, en liten fika såhär innan jul, gossip:a lite, mysa lite och sådär.
Härligt, love them so much.
Sedan skall jag, eftersom jag nu insåg att jag hade mer cash på kontot, iväg till Nova och leta lite juklappar. Tror jag skall satsa på att hitta något till min storebror, han är alltid svårast... Vad fan köper man till någon som är 26, liksom???! Gah... Lite inredningsbajs tror jag det får bli...

Och Brittany. Ja, vad skall man säga? Hon var väl inte direkt min favoritskådespelerska, men herregud... har alltid tyckt att hon varit en av de vackraste back there in Hollywood. Iallafall innan hon började operera sig. Sådan skönhet. Och hon var fantastisk i "Riding in cars with boys" (se förresten den, om ni inte har det! Hon, Drew Barrymore och Steve Zahn i huvudrollerna, helt fantastisk film.), en film som absolut är i top 10, om ni frågar mig.

Hon kommer bli saknad. Av mig och hundratals, tusentals, miljontals andra.
Puss babe.

Och puss på er, ha en fin måndag!
:*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0