I just need to spit it out

Allting är så jävla underbart just nu. Förlåt, men det är verkligen det... !

¤ Skolan går underbart bra, är bara ledsen över att min handledare på praktiken skall sluta till våren...
¤ Om en vecka är det JULLOV, vilket betyder tre veckors slappande, behövligt!
¤ Om 45 dagar är det Depeche Mode i Malmö. Tiden har gått så jäääkla fort, and I love it! Kommer bli så otroligt underbart att få uppleva mina älsklingar igen... <3
¤ Om 201 dagar är det Pearl Jam i Berlin. Tja, jag behöver väl inte säga/skriva så mycket... Fucking unbelivable (stavning?)...


... och så är det ju Idolfinalen ikväll. Hehe ;) Rätt givet att megaflickidolen Erik kommer ta hem skiten, dock hoppas jag på att den lilla skrikande skiten och alla små fjortisar blir Rejält överraskade då CALLE ta hem allt!
Jag kommer iallafall rösta på honom... Gör det ni med. 
Hehe.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0