HNY!

Gott nytt år på er alla.
Orkar inte lägga upp en megastor decenium-resumé.
Kort och gott kan jag säga att de viktigaste punkterna/händelserna från 00-talet var/är:

¤ Sommaren 2000, då jag upptäckte The Ark, en lång kärlekshistoria följde... ;)
¤ Jag blev gammal nog för att gå på hur många spelningar jag ville, när jag ville, osv. Under 00-talet har jag sett band/artister som: (Obviously ->) The Ark, Depeche Mode, Chris Cornell, Nine Inch Nails, Mustasch, Eric Gadd, Thomas Di Leva, Stefan Sundström, Teddybears STHLM, Korn, Salem Al Fakir, bob hund... Listan är väldigt lång!
¤ Blev sjuk, opererades två gånger på mindre än två månader, varav andra gången öppnade de upp hela min jäkäla mage och rotade runt.
¤ Tog studenten
¤ Började på en utbildning
¤ Upptäckte en massa ny, vacker musik.


Kortfattat. Säkert flera viktiga punkter, men jag är nyvaken och trött. Hah.
Ni får ha en underbar nyårsafton! Själv spenderar jag den med mina fina vänner, middag och gott att dricka.
Fint.

Puss på er!
<3
/Liv.

Musikern Travis Meeks, såg tillsammans med Pearl Jam och Soundgarden till att jag orkade stå på mina fötter 06-08. Världens vackraste musik som jag aldrig hade upptäckt om jag inte hade suttit och "randomglott" bland CC's vänner på Myspace... Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0