Friday I'm in love

ÄNTLIGEN HELG!!!
... dock har jag inte haft världens sämsta vecka direkt. Vi har hållt på med ett ljudprojekt under veckan som redovisades idag. Vi skulle fånga ungdomars syn på media i ett 3-5 minuter långt ljudklipp.
Sjukt intressant och roligt att genomföra! Och fy fan vilka intressanta diskussioner vi fick igång idag... !

Måste bara säga att visst, Malmö högskola är "känt" för att ha Sveriges "sämsta" lärarutbildning - men då kan jag iallafall kontra med att säga att Inte fan finns det lika bra lärare någon annanstans i Sverige iallafall!
Alla lärare jag har mött hittils på utbildningen har varit helt fantastiska.
Men framförallt en utav mina två huvudlärare - jag har aldrig mött någon som är så Sjukt flummig (han är fan galnare än mig och mina vänner! haha!) och som man ändå känner att man lärt sig så jävla mycket utav varje gång man går utav från hans lektioner.
Det är riktigt imponerande, fascinerande (stavning?) och inspirerande!

Så jag har haft en amazing vecka faktiskt, mycket lovely.
Sitter i köket och steker falukorv, ikväll blir det Idol (HEJA CALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och typ... slappa, käka popcorn.

Och imorgon, då blir det partelyparty! Förferre hos E med en gäng vänner, sedan ut till Ariman. Lovely Ariman. Var ett tag sedan man klubbade där, I've missed it. <3

Awell. Hoppas ni får en fin kväll snyggingar. :)

Puss!
/Liv.

Älskade Orkanen! Mitt andra hem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0