Dan före dopparedagen

Godmorgon alla julegrisar!
Hoppas allt är fint med er.

Igår var sjukt roligt, haha. Anna och jag var igång HELA dagen:
Köpte julgran, klädde julgran, handla ingredienser, glömde köpa det viktigaste (= saffran), en massa plums hit och dit i snöslasket, osv, osv...
Men vi avslutade dagen med att kolla på en film hennes syrra tagit med, en film som jag älskar så JÄVLA mycket, och som det var ett tag sedan jag såg...

... kan ni gissa vilken? ;)...


... "INTO THE WILD"!
Åh, den är så fin. Men jobbig, de sista 15-20 minutrarna är så jobbiga... Men det är en vacker film. Får en att tänka till rejält.

Idag skall brorsan och jag iväg och handla julklappar, woah, kommer vara sjukt mycket folk på Nova...
Och så städa, städastädastäda.
Imorgon är det fanemig julafton! Så fort det har gått... !

Well well, nu skall jag sätta på lite kaffe, vakna till lite. 
Puss på er!
:*
/Liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0