True blood

Någon som såg Sverigepremiären av True Blood idag?
Oh my, oh my!

Min storebror, som är den man skall gå till om man vill ha tips om amazing tv-serier, har tjatat om True Blood huuuuur länge som helst. Har alltid skippat att se den, då all jävla Twilighthysteri var som mest, tänkte att man då bara skulle tycka att serien var shité för att man inte pallade mer ännu fler vampyrer...

Meeen! Åh, älskade Paquin... Och han som spelar Bill är feeedt snygg. Haha.
Nej, men bortsätt från all jävla samlag (som min bror 'varnade' skulle fortsätta i hela serien) så verkar True Blood jävligt lovande!

Och i det fjärde avsnittet kommer ju Alexander Skarsgård att göra sin entrance!

Now I see why min brorsa tjatade så mycket om serien... Men hey, det var även han som introducerade mig till Entourage, and we all now that det är min Absoluta favoritserie!

True Blood är som ett bättre Twilight, allt är trippelt så bra. Storyn/bakgrunden till hela konceptet, skådespelarna (framförallt är de 435262221543 gånger så bra som hon bruden som är huvudrollen i Twilight - hon är så kass att jag pissar på mig, eller på henne.), everything.


<3

Puss.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0