Snodd från random blogg

Aktuell med: bakfylla
Senaste impulsköp: fanta och äcklig mintsnus
Bästa promenad: från burger king hem till elvira vid tre i natt. HAHAH. och allt finns inspelat! love love!
Favoritdryck: kaffe med mjölk. kyss.
Äter lyxmiddag på: ariman. haha. nej. men jag vet inte. jag brukar inte äta lyxmiddagar.
Fikar gärna på: ariman eller det där stället som jag inte kommer ihåg namnet på just nu. mysigt ställe iallafall.
Favoritgata: alla mysiga gator i lund med de gamla husen.
Reser helst till: paris.
Favvoskor: eftersom jag inte har några hela skor för tillfället så blir det inga jag äger. skall leta efter snygga höstboots i veckan.
Klädkonto per månad: senaste tiden typ 0 men framöver kommer det bli mer, that i can promise you! 
Favoritlyxartikel: marlboro och göteborgs rapé.
Älsklingsljud: trent reznor och martin gore's röster.
Senaste upptäckt i Stockholm: att ingen bilist stannar fast det är rött. 
Tidning jag gillar: Uncut
Favvosajt: imdb och depechemode.com
Här bjuder jag min mamma på middag: random falafelställe (hennes favoritkäk)
Favoritförort: dalby, det är en förort va? (korkad)
Favoritbutik: folk å rock
Bästa lunchställe: ariman. lätt. 
Mest överskattade affär: gina tricot 
Det dyraste jag köpt: min mobil 
Favoritgrönsak: blomkål
Favoritfärg: black
Favoritdjur: katt
Favoritbil: don't care. 
Världens bästa nu levande regissör:  gus van sant, j & e coen mfl.
Modeförebild: tvillingarna olsen klär sig hett
Motionerar: nevvah
Mode jag aldrig vill se igen: så mycket... jazzbyxor. HAH.
Favoritprodukt på systembolaget: smirnoff ice och asti. <3
Bästa fyllekäket: burger king!!!
Dansar helst till: barrel of a gun @ mods!!!
Rockstjärna jag vill träffa: eddie vedder skulle vara mäktigt. 
Favoritprodukt på apoteket: bajs
Beställer i baren: sura drinkar och shots 
Användbar pryl: mobilen med all musik <3
Fulaste färgen på kläder: senapsgult, gult i alla nyanser för den delen.
Bästa förfestmusiken: nine inch nails! och typ tusen andra band


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0