Right where it belongs

Suck. Jag har fått en jävla stalker efter mig som ringer hela tiden.
(Note to self: Ge aldrig mitt nummer till någon kollega, varesig den är trevlig inte. Det slutar bara med att man har 4524262 missade samtal varje dag...)
(Note to self 2: Undantag för söta kollegor såsom R, vilken jag ångrar att jag inte gav numret till. :'/)

Annarsrå? Inget. Absolut inget. Bara jobb, jobb, jobb. Men om mindre än två veckor slutar jag och slänger mig i skolbänken istället. Ser fram emot det.

För övrigt är jag så jävla röksugen att jag inte vet vart jag skall ta vägen, men jag är pankelipank fram tills fredag, så tills dess får jag gråta stora tårar, alternativt hooka av någon kollega...

Awell. Nu skall jag bbege mig mot jobb och jag kan ju lämna er med att säga att jag knarkar följande låt just nu:
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0