LOL

Sitter och lyssnar på Stefan Sundström. S-n-a-c-k-a om kärt återseende. Stefan räddade första ring på gymnasiet. Jag och en tjej i min klass brukade ägna helgerna med att sitta hemma hos någon av oss, kedjeröka och lyssna på låtar som vackra "Sabina". Vi var sunkiga, and we loved it. Inte för att S.S automatiskt utstrålar sunkighet, men vi Var verkligen sunkiga. Trasiga jeans, moccajackor, you name it.
Jag älskar verkligen Steffe, det inser jag nu när jag lyssnar på hans musik för första gången på säkert över ett år. Vackra texter, underbara toner. Ett litet geni, det är vad han är. Tyvärr väldigt underskattad, fast han har sin kära fanskara som alltid kommer att älska honom. (: Skall bli underbart att se honom på Malmöfestivalen, fantastisk live!

Idag har varit jobb, imorgon är jobb, onsdag jobb, torsdag leeedig, fredag meeting and maybe amanda, lördag maybe amanda, söndag slappiz. That's the vecka. Helt okej!

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0