Bildvåldtäkt

Kanske stavas ck, don't know, shit the same.
I vilket fall som helst, sitter och kollar igenom en massa balla bilder från Arvika, and HOW i miss it. Fyra veckor sedan. Man, we had fun! <3
Här kommer lite balla bilder, en del har nog redan lagts upp här, whatevvah.
Skriver en liten beskrivande rad under dem, så kanske det blir värt att kolla på dem ändå? :P Haha.
Sedan skall jag hänga på DM's forum, HOW I love the people there!
DM-fansen är redigt härligt, dock något skrytiga, men I mean... vilka fans är inte det? (Hostar lite småfalskt och det får er Heeelt plötsligt att tänka på vissa Arkfans som härjade omkring för fem-sex år sedan. HAHA)

Här är das bilder iallafall:

Puss.
/Liv.


Kooolla vad fräscht håret var där! :') Mitt hår kommer helt seriöst aldrig bli sig likt efter Arvika... Skall iallafall klippa och färga det en ljusare ton i höst...


MODS MODS MODS MODS!!!! S, öppna Mods nu! We miss you!


Åh... Freshness.


Amanda med galen blick, dock SNYGGGGG-G-G-G-G outfit. Under/Innan The Mars Volta.


Skabb.se. Hade precis vaknat upp i ren panik i ett bastuångande tält. Ut, ut, ut i den friska luften, vilket snabbt avbröts av att jag tände en cigg. HAHAH. Amanda (benen på bilden) var skittrött, tog ut sitt liggunderlag och somnade nästan direkt igen. Dock vaknade hon ganska fort av att jag brölade "AMANDA, VI MÅSTE DRA OCH KÄKA FRUKOST NU, KLOCKAN ÄR NÄSTAN TIO, VI MÅSTE BÖRJA KÖA (till DM...) VID ELVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Haha, Nörd är mitt förnamn. Nörd Liv Johanna Lindberg.


Här hade vi hunnit dra och käka frukost vid travbanan, dock glömde Amanda sina jäääääkla urrevägge-mediciner, så vi var tvungna att dra tillbaka till campet (HEJ OMVÄG... typ), och då passade vi (hon) på att hämta regnjacka, ifall vädret skulle mensa, WHICH IT DID. Vadå ösregn/4829554252 varmt????! Gaoulet.


Och så DM... Nästan painfull att kolla på bilderna, trots att dom är så kassa... Bilderna, alltså. Saknar det, trots fetto-katastrofen så saknar jag det. Saknar att uppleva introt längst fram, fem-sex meter från mina hjältar, saknar att höra "Walking my shoes", live, på riktigt, fem-sex meter ifrån mig. Miss it. <3


Mycket folk och jag som ser ut som en sopsäck. En solbränd sopsäck. Sexy.


Flumm. Allt jag kan säga. Så jävla flumm. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0