And we clean up our past

Har städat hela dagen.
= Fem kilo damm i halsen och näsan.
Nu äter jag fet mat (Läs: Friterade pommes + grillkorv + RÖVSTARK senap + creme fraiche = glad fettoLiv).

Nu blir det Sims 3. Ja, jag erkänner: jag är lite beroende. Men det är ju så kuuuuul!
Fan vad jag är barnslig. Jaja.

Mamma gav mig en schetsnygg röd-röd jeanskavaj som var för liten för henne. Utan att skryta eller vara ego måste jag bara säga/skriva att den satt Så Snyggt på mig. Det är som om den hängde där på galjen och väntade på att jag skulle erövra den. Musmus, så nu behöver jag inte investera i en höstjacka iallafall.

Jaja. Fan vad jag är tråkig nuförtiden. Vuxen and all. 21. But I love it.

Ha en fortsatt skön helg, y'all!

Puss. <3
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0