After the big day/Friends

Skall nu snart iväg och träffa the girls. Skitsnack, skratt, cigaretter och en kopp kaffe eller två.
That we love.

<3

Hittade en massa gamla bilder på datorn, på tal om ingenting, blev lite nostalgisk och eftersom jag fyllt år och allt sådant kan man väl slänga upp några här, för nostalgins skull, vill säga...

1. Malmöfestivalen 2005. Nyss fyllda 17. En fullspäckad vinter/vår/sommar med Ark hade precis avslutats. Vet inte vad vi skulle se här... Om jag inte minns helt fel Bergman Rock...


Augusti 2005. Where the action is i Malmö. 16, snart 17. Håret är fedt snyggt, resten av outfiten - vettefan... Vi köade från typ 7 sju på morgonen, minns att det spöregnade under spelningen. (Checka in rockfoto's hemsida, där finns en sjukt skabbig publikbild där jag är med... Fyfan. Hahah.)


Sommaren 2007. 18 år. Hängde i Limhamn hos Yavi i princip varje dag. En dag klädde jag upp mig till hippie och hon till Marilyn Monroe och gick runt och fotade överallt i Malmö. Damn, I miss those days...


4. Första ring, 2004-2005. Tror detta fotot är taget i början av 2005. Så jag var 16 här.
Såhär seriös var hela min gymnasietid. Hahah. Fast vi hade mycket att göra, jobbiga lektioner, fick mina störda klasskamrater en alltid att asgarva. Ja, ni ser bara hur jag påverkades av all dampighet... Haha. Fan vad jag saknar det!


5. Hösten-vintern... Shit, när kan det ha varit? 200... 2? 3? Jag skulle nog säga 2002. Ja, det måste det ha varit. Så jag var 14 här.
Jag och Natalie hade a thing för att ta en massa foton i sådana där fotobås, trots att det kostade skjortan och vi egentligen knappt ha råd till de små 10-paketcigaretterna som vi så busigt tjuvrökte. Ändå tog vi sådana här foton hela tiden, ball ball!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0