Twins

Alltså...
Nu är jag helt seriös.

Det är Helt Sjukt hur lik Ted är min pappa i den här videon. Så fort jag såg honom i videon vred min mage till sig,
både av likheten, men även hur sjuk Ted ser ut.
Det började visa sig redan 1985, har Kenneth (brorsan) berättat, och ändå kunde han skriva låtar som "För kärlekens skull" - det säger en del om hur musikalisk mannen verkligen var.

Men som sagt, jag förstår inte hur lika dom var, det är nästan som om Ted skulle ha varit pappas okända tvilling eller något, dom delade nästan även födelsedag - pappa är född 9:e februari 1956 - Ted 18:e februari 1956.

Jag har alltid sett mycket likheter mellan de två, musikaliteten, rösterna, utseendet. Efter att ha sett den här videon ser jag likheten ännu mer.

R.I.P Ted, saknar dig, musikern jag Verkligen lyssnat på hela mitt liv (min pappa är och var nog Teds största fan).
Tack för all magisk musik.

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0