Strange fools

Cha.
Idag skulle jag och A egentligen köpt biljetter till Arvika - men självklart har stället på stationen öppet alla dagar i veckan UTOM på lördagar. Tack för den käftsmällen, liksom. Skall köpa biljetten på nätet istället.

Sitter och för över musik från mobilen till datorn. Efter att ha varit tvungen att ominstallera hela datorjäveln för några månader sedan försvann all musik and stuff, dock hade jag allt på mobilen, så det var inte så farligt...
Men man vill ju ha allt på datorn också. iTunes we love (especially me, I'm a nerd).

På tal om nördar, fast mer tragiska/patetiska.
Såg precis ett klipp på youtube, där ett DM-fan fått syn på Martin joggandes med vem jag antar var hans PT eller något i den stilen, självklart blir de här fansen smått hysteriska och börjar filma (!) och fota (tror jag) Gore i smyg.
De går mot den joggandes musikern och skriker typ "Maaartin, Maaartin, we love you!", varpå hans PT gör en gest som tydligt visar "Tack, men nu räcker det".
Tror ni det hjälper? Nej - precis. De fortsätter filma.

Idioter.

Visst, jag är väl en "DM-nörd" jag med, och jag hade nog blivit smått hysterisk om jag sett Martin eller någon annan från bandet på så nära håll. Men inte fan hade jag sprungit efter dom!
Att mannen är ute och joggar och inte stannar upp hos någon av alla andra tiotals människor som ropar efter honom, är väl ett tydligt tecken på att han inte vill bli störd just då?

Gah!

Awell. Snart kommer lite egobilder. That you love, huh? Haha.

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0