FLKÖBRWHÖLV_JIFGHKÖ

Nu: L.A Inc, mest för att jag inte orkar sitta vid datorn längre.
Sedan: Ångest.
Efter det: Filip och Fredriks nya shit.



Fannnnnnnnnnnn vad jag har ånnnnnngest över allllllllllllllting
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfannnnnnnn

Nej ändrar Nu:et till Guitar Hero istället för L.A Inc, vill vara åtminstone lite kreativ.


Just det: Får ni inga Spotify-invites? Nej, inte jag heller, så jag skaffade ett Muziic-konto istället. Typ same shit, dock är det youtube, så det är youtubevideos som är låtarna. Så, samma sak som Spotify bara att man inte behöver pröjsa för det/få en jävla invite.

BARA SÅ NI VET!

Puss.
/ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0