Filip och Fredrik - "Söndagsparty"

Saken med Filip och Fredriks wannabeJayLeno-show var att det var Totalt fel gäster.
Eller, åtminstone en utav dem.
Yes, you guess right. Marilyn Manson.
Seriöst? Varför? För att få fler tittare? För att dom älskar honom?
Okej...
Visst, han verkade faktiskt waaaaay mer vettig än vad jag hade förväntat mig, men allting verkade så jävla oplanerat, som om de improviserade och hade skiti i manusen.
Inte bra, inte bra!

Och sedan när Jonas Gardell skulle snacka om Aladin-kartongen på engelska... Det enda jag kan säga är att jag höll för öronen i några minuter där!

Annars är det en jäkla bra programidé, och kanal 5 har absolut satsat sina pengar rätt. Jag tror det handlar mycket om att de var nervösa, både för att det var det första programmet, allt var live, Marilyn Manson var allmänt creepy.
You know.

Tror det kommer bli mycket bättre nästa vecka, när världens bästa Thorsten Flinck kommer! Och Kevin Bacon! Sade dom verkligen Kevin Bacon? Så tufft, riktigt bra skådespelare. "Mystic River"... <3

Jaja, ha en nice måndag y'all!

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0