Dissfest - Morsan vs. Me!

Hahah, ni måste läsa det här nedanstående, det började med att jag lade upp en video från DM's framträdande på Jimmy Kimmel igår, det resulterade i det här:

Mamma:
"det här är väl ok - nästan inget synt---men gitarristen har en
töntig syntfrilla -oops...nu kom det... i refrängen blev det
syntskit...:)"

Jag:
"'väl ok...', erkänn - you love it! ;P vad taskig du är mot lilla
martin, det är ju han som är the biggest music-brain i bandet,
inte för att du bryr dig... bara för att det där äcklet i bee gee's
häller fem liter vit målarfärg på tänderna varje gång han går
upp på scen!"


Mamma:
"du snackar inte skit om Barry the God.....!!!!Du är bara
avundsjuk - du med din gula tänder...."


Jag:
"FY FAN VAD TASKIGT! åtminstone ser jag inte ut som en
blandning mellan morran, caroline af ugglas och thomas di
leva..."


Jag:
"HAHAHAHAHAH"

Mamma:
"vafan...jag förstår varför du hänger efter depeche mode...du
har bara chans på töntsyntkillar...utan hår på bröstet - killar
som inte kan skriva en bra låt - bara äckelsynt...."


Jag:
"aw, du är så snäll mamma! jag hänger hellre efter syntkillar
utan hår på bröstet än förvuxna bebisar som ser ut som en
kombination mellan chewbakka, aslan i narniafilmen och låter
som om han fått fem hundra sparkar i pungen på samma gång!"


Mamma:
"han har åtminstone en pung...annat är det med dina
talanglösa syntare.."


Jag:
"- en pung som täcker halva hans kropp, ja! ew! men är det
sånt du tänder på, så okej! O-K-E-J, mamma, du har alltid varit
känd för din speciella smak. jag menar, bob kelso?"

Mamma:
"Barry är en multitalented man...Jag menar kan man vara
snygg i 70-tals outfit kan man vara snygg i allt. och Bob Kelso
får du behålla själv - men allvarligt tycker du inte han är lite för
gammal för dig????Pedolover...."


Jag:
"det enda barry kan göra är att skrika och sätta på det
motsatta könet. ska du säga som hängde på kobjers dagis lite
väl länge där ett tag, fem år efter pierre slutade där..."


Mamma:
"go to hell...unge...Barry vet i alla fall hur man behagar det
motsatta könet - dina synttöntar är på praktikantnivå miinus 80"


Jag:
"hahahaha, den var faktiskt bra! problemet med din kära barry
är bara att han inte har någon åldersgräns på sitt lekande... :/"




HAHAHAH

Och nu tar Alex, min storebror, över, så there will be a fortsättning! Självklart lägger jag upp den här. ;)

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0