ABC

Dagar som denna när man går runt och är allmänt äckelbakis (dock är det värt det, för igår/natt/morse hade jag den bästa utekvällen på lääänge), passar PinkPop 1992 utmärkt.
Lagom röjigt, men inte för röjigt så man får huvudvärk. Samtidigt soft, men inte för soft så att huvudvärken ändå kommer.
Sådär mittimellan, sådär perfekt.

"Black" på hög volym i hörlurarna, alltså det finns seriöst knappt något bättre.

Imorgon är det ny vecka, vilket innebär skola+jobb måndag, tisdag och onsdag. Sedan är det påsk så då är det enda som gäller att äta sig fetto på påskgodis, ägg och lax. Like it.
Sedan är det väl inte så mycket planerat. Ingen utgång till helgen, det är något jag är säker på iallafall. Igår/natt/morse var en utekväll som hette duga och kommer sitta kvar i en i flera veckor. Göttans. Like that to.

Nej, flirta lite med videon här intill, speciellt rekommenderar om ni som jag, fortfarande är bakis. Perfecto.
Fast å andra sidan är Pearl Jam perfecto hur man än mår, så kolla helt enkelt bara in den, varesig ni är bakis eller inte. :P

Sedan MÅSTE ni kolla på klippet under PJ, alltså det är så jääävla roligt!  Ja, "Grillad".
Spola fram till cirka 24:40 och NJUT. Peter Wahlbeck är så klockren att jag kissar på mig. Eller något.

Puss på er.
/Liv.

"BLACK":



http://www.svtplay.se/v/1496657/grillad/del_3_av_10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0