Marc by Marc & some other stuff

Det har varit en sjukt märklig vecka. Så märklig att jag inte riktigt kan beskriva den.
Lite skola, lite ångest, lite förkylning, lite gråt, lite sådär.
Lite (MYCKET) bra vänner. Jag älskar er.

Jag kan inte gå in i en parfymaffär utan att fastna framför "Daisy", by lovely Marc.
V-i-l-l h-a. Body lotion + perfume. Fett dyrt, men kommer vara värt det. Me loves "Daisy". ME LOVES MARC JACOBS.

Ikväll blir det Mods. Supa-supa lite. Behöver smutta på några drinkar och hälla i mig några shots för att orka med nästkommande vecka. Seminarieskit. Jag vet inte vad jag vill göra av allt längre, vet inte om jag riktigt någon gång vetat det. Det är så jävla jobbigt, det där. Man bara velar och velat och så vips bestämmer man sig men lika fort ångrar man sig och får istället ångest.

Jag vill vara bästis med Marc, THERE I SAID IT. Han verkar så mjuk.

?

You get it or you don't, the choise is yours.

Inte kommer jag bli någon akademiker heller. Eller?

Nu kommer Amanda snart hit. Vi ska nog hälla i oss resten av rödvinet som blev över från i lördags, jag ska duscha och locka håret, slänga på mig den lilla svarta, Gina-strumpbyxorna som är såsåså übercute, tillsammans med stövlarna.
Vi gillar det, we adore it, we worship it. Maybe we just hate it?

Nu ska jag smöga, ha en nice helg ya'll!

Peace.
/Liv.


BebisvackerM till vänster för er retards who DIDN'T KNEW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0