Hello

Well, hello.
Sitter hemma hos morsan, H är nere för Arbetsförmedlingen och så, så jag "flyr" från lägenheten och slappar hos morsan över helgen.

Inte så mycket att tillägga, egentligen. Förutom att skolan suger pretty much, Victoria Beckham's nya frilla är fruktansvärt het, nästa torsdag kommer mitt bankkonto le så jävla mycket (lön + studiebidrag), mamma fyller år imorgon och jag har verkligen inte pengar till någon present, men jag skickar ett blombud när pengarna kommer in, jag sagt upp mig från mitt jobb, ska dricka öl imorgon, drömmer om lägenhet i New York, saknar River osv.

Pretty much the same as always, med andra ord.

Här efter följer lite bilder som I heart just nu. Små kommentarer kommer nog under dem.

Ha en nice torsdag, snart är det helg! Woho!

Peace.
/Liv.


Följande outfits är, självklart, by Marc Jacobs. CHECK IT OUT! Byxorna! Koftan! Mi-ao.


Älskar kappan...


Alltså GRR... Och skorna är en stor fet blöt puss...


Ungefär perfektion i klädväg... Det snyggaste jag sett på bra länge... <3


Ett urval från Victoria Beckham's klänningkollektion. LOVE IT. Speciellt den svarta/mörkblå/whatever längst till höger. And den begie:a. MUMMA.


Som sagt; sjukt snyggt. Hon är tjugo gånger snyggare i denna korta än alla andra shité-frisyrer hon haft genom åren. Snügg brüd.


Marc med coolaste väskan + snyggaste kostymen. :*


Avslutar med en ytterligare en bild på das geni. Jag tror nog inte ord kan beskriva hur mycket den här mannen inspirerar mig. A kiss to you, hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0