Tatu fast inte den ryska duon

Sitter och kollar på eventuella tatueringar. Först snackade ju Amanda och jag om att tatuera in mr. Feathers (läs: DM-logga, en svart liten fjädergubbe), men efter att ha snackat med en tatuerare en kväll på Ariman, insåg vi rätt snabbt att det inte kanske var den bästa idén. Vi ville ha en liten version av honom, kanske på ena skuldran eller något, men om vi skulle keepa mr. Feathers liten skulle det endast se ut som en liten svart klump. Så nej - ingen hit där inte.

Jag har även varit fett sugen på att tatuera in PJ-streckgubben, men alltså... den är inte så jävla snygg. Jag vill jävligt gärna ha det, och är fett pepp på att tatuera in den, men jag vet inte riktigt... är lite osäker på det hela. Har sett bilder på folk som har tatuerat gubben på ryggen och på ena skuldran, och det ser riktigt snyggt ut om man tar typ bara svart färg, men frågan är hur det kommer se ut på MIG??! Jag vill se det färdiga resultatet före jag bestämmer mig. Haha, kanske lite svårt och knepigt att begära, men ändå... haha. :P

Så just nu sitter på jag Pearl Jams forum och läser a thread som heter "all time favourite line". Först tänkte jag bara läsa igenom lite favorittexter och försöka hitta något, men insåg snabbt att det nog skulle ta, tja, ungefär hela dagen, så det är lite smartade att gå in på en tråd och läsa om fansens favorittextrader, för det brukar vara rätt lika, eller hur man ska säga...
Eddie är en fantastisk låtskrivare och PJ har textrader som är out of this world. Har hittat en drös med rader som jag skulle vilja tatuera in, men nu kommer bara punkten där man ska bestämma sig för En. Gah!

Finns några alternativ men jag kan verkligen inte bestämma mig... Uh. ><

Ha en fin torsdag y'all! :)

Peace.
/Liv.


Haha just det, för några år sedan när jag var inne i min "värsta" Jackass-era, ansåg min brorsa att jag var en kvinnlig version av DiCo (till vänster på bilden). Haha, och vid närmare eftertanke så tror jag nog att jag håller med om det... om det nu är något bra eller dåligt. Haha. DiCo är lätt den bästa i Jackass-gänget. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0