Jag kommer inte på någon rubrik, så; Fvlhhfsvsjlae

Har inte så mycket att säga/skriva. Plugget börjar återigen imorgon, delkurs två. Något om terrorism.
Kan bli intressant. Men faaan vad jag känner att detta inte är rätt. Alltså det är inte fel, men fan alltså. Det är något annat jag vill hålla på med. That I know for sure, frågan är bara VAAAAAAD. Vadvadvadvadvad... Bröl.

Imorgon ska jag käka med en italiano.

Nu lägger jag upp ungefär sötaste bilden ever, ja, I'm back in my Eddie 92'- period. Men han var så söt/snygg/whatever, and the voice, voice... !!! Gawhd. Jag säger bara Eddie Vedders inlevelse på hela plattan, "Ten", alltså. Och "Vs". Fast mest "Ten".
Okej... varför skriver jag det där ovanstående här? Det är inte just precis så att alla som läser detta, typ två pers, pissar på sig av intresse. Hah. JAJA.

Ha en nice söndagskväll ya'll!

Peace.
/Liv.

THE BILD:




Kommentarer
Postat av: h

jag är med dig. jag hatar också min kurs. vi ska liksom skriva ett arbete om domkyrkan. åååh så jävla tråkigt jag dör!!!!!!! men jag vågar inte hoppa av. kan inte få jobb. jag är så dålig.

2008-10-06 @ 14:40:27
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: liv

haha, fy fan. ett arbete om domkyrkan kan inte vara det roligaste att skriva om... haha. :P nej jag vill hoppa av med som fan, har tre seminarier på två veckor, och jag har VERKLIGEN inte råd att köpa min jävla kurslitteraturen för den här delkursen som kostar typ 700 pix, så jag är ganska fucked, men jag ska försöka fixa det ändå, I NEED THE MONEY. har ansökt om studielån, är ju arbetslös nu snart, på söndag, och jag får inga fittjobb.

FAN JAG HATAR LUND, SKÅNE, WHOLE SWEDEN.

ska vi fly någonstans, let's say anywhere och bara bajsa detta land i nyllet? PALLAA-A.



pussss

2008-10-13 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0