Happy day, entering the room

Idag fick jag nästan tio tusen. Tack csn.
Ja, jag är en fitta och tar lån. So what? Varför tveka när man är pank...
Så jag flög in på Gina och köpte skjortklänning jag velat ha So bad So long.
Mörkbruna strumpbyxor, the shit. Guldiga örhängen. Puss.
"Rearviewmirror". Ja, Pearl Jam. (what else) Min skivsamling har väntat med öppna armar på den skivan.
Puss.
Sedan handlade jag mat. MAAAAT. Alltså, realize the sicko - min roomie och jag har basically Levt på ris i nästan två veckor, så jag drog till Hemköp och handlade allt möjligt mumsigt. Nu har jag dock ont i magen. :/ Ätit allt för mycket... JAJA.

Nu ska jag söka till italienska och franska på universitetet till nästa termin. Puss på kvällkurser, och puss på att jag förhoppningsvis, men antagligen inte, får ett heltidsjobb on that. Gah.

Är det inte rätt sorgligt hur lycklig pengar egentligen gör oss? Min mage mår bra, förutom att jag är rövmätt, och all ångest verkar ha släppt. Sjukt skönt, men ändå sjukt sorgligt att det var några tusenlappar som skulle få mig på detta humör... Gah.

Ha en skön dag allesammans, trots fittvädret, själv ska jag på seminarie mellan 17 och 19 idag... Vem fan schemalägger ett seminarie på den galna tiden??!!! - Jo, min sjukt skumma lärare...

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0