Arvika etc.

Kan fortfarande inte förstå hela Depeche Mode grejen, jag, Liv, ska ÄNTLIGEN få se dom!
Ja, ni fåtal persons som har läst den här bloggen from the start, typ ingen, iallafall, ni vet hur mycket DM har betytt för mig, during a loooong time. Det startade med att min farbror, som var en liten synthare during the 80's, alltid har gillar DM, U2, Simply Red, them all. Alltid när vi har varit uppe i Timrå, ända sedan jag var a tiny little girl, har han satt på all typ av musik på sin feta stereo. Jag föll för DM väldigt snabbt. Vet inte riktigt varför och hur, men jag tror att mycket att min morsa lyssnade på annan "mörk" musik, läs Nick Cave, gjorde att faktumet att jag skulle börja lyssna på DM var rätt klart. Har älskat dom sedan dess, dom har varit med the whole time...
Och nu ska jag se dom!!! De tillfällen jag har haft att se dom tidigare har jag antingen varit för liten, en gång var det farsan som söp upp mina konsertpengar (yes, it's sad but also very true) och den senaste gången var jag helt enkelt råpank.
Men nu... nu!

För övrigt mår jag sjukt dåligt. Blir ingen föreläsning, men jag måste ändå pallra mig upp till CSN, samt åka till morsan och hämta some stuff... uh. Har mått dåligt hur länge som helst nu, kul...

Ha en nice dag, ya'll! (ja, jag har fastnat med att skriva 'ya'll'...)

Peace.
/Liv,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0