Alive

Jag känner mig så jävla fekplacerad. I know how you feel, Holly, I know how you feel hun...
Sitter och kämpar med en jävla hemtenta, en en hemtenta som jag redan nu vet att jag kommer få bad, bad betyg på...
Så what the deal liksom... Jag vet inte.
Ska man kanske chansa? Ta all cash man har kvar, flyga någonstans och sedan hoppas på det bästa?

JAG VET INTE

...

Det enda jag vet är att jag vill ha pengar och se Pearl Jam. Kanske inte behövs tilläggas att jag aldrig behövt dom så mycket som jag behöver dom nu...





Kommentarer
Postat av: hhhholllllyyyyy

åhh jag med :( jag har också hemtenta som ska vara färdig next wednesday sjukt deppigt jag är sämst och ganska korkad haha I miss you! förlåt

2008-10-02 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0