Flower

GAH.
Det är ungefär så jag känner mig just nu då jag sitter och lyssnar på Chris Cornell.
GAH, ett positivt GAH.
Så jävla bra. Ja, mina turer kring Chris och allt som han har skapat med åren.
Jag har till och med börjat gilla hans nya material, det nya materialet han skapat tillsammans med världens mest överskattade "musiker"; Timbaland.
Puss. På Chris, alltså.

För övrigt, this is what's up:

¤ SJUKT mycket plugg. Pungapa. Dock börjar det bli mer intressant nu. FINALLY.
¤ Jag ska antagligen se John Legend på Annexet i Stockholm i mars nästa år, with Anna and antagligen Hans. Lovely.
¤ Jag har skrattat mig till träningsvärk i magen av Viva La Bam. Ja, jag kanske är en lättroad idiot, men vad fan. DiCo. VEM FAN KAN INTE FLUMFLABBA AS HELL NÄR DEN MANNEN ÄR MED? Hahah, så jävla rolig...
¤ Jag ska börja träna. Shit pommes frites. Men det ska bli skönt som fan. Gärdahallen here I come.


Och så har jag lite fjärilar i magen sådär... jaja...

Världens snyggaste man för övrigt. HAN ÄR FINNE. Det är verkligen så, att när finska män är snygga, vilket i och för sig inte är så jävla vanligt, är som SJUKT snygga. Efter att ha sett en intervju med mannen på nedanstående bild kunde jag inget annat än vråla: "JOHNNY DEPP, SLÄNG DIG I VÄGGEN!". Here you have him, Peter Franzén heter han för övrigt.:




Ha en nice fredagskväll, ya'll. Nu ska jag käka en skitgod chokladtårta.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0