You gotta love it

Hej igen.
Ibland funderar jag kring vem jag hade varit, vad jag hade varit utan musiken.
Hade någon egentligen klarat sig utan musiken, vår kära musik? Jag tror fan inte det.
Tänk om det var helt tyst, den enda "musik" som skulle finnas var ljudet från bilar, fåglar.
För, någon sång skulle väl inte funnits då heller? Jag menar, visst skulle man kunna sjunga, men Vad skulle man sjunga? Om det inte skulle finnas någon musik, skulle det inte finnas några låtar att sjunga.
Man skulle väl helt enkelt komma på egna trudelutter...

Åh, vad filosofisk jag blev då... Haha.

Jag måste lägga upp en video. Sorry, men jag måste. En Jamiroquai. "Black Crow". Magic, pure magic.
Dom spelar ju i några random länder i Europa i sommar, såg jag på deras hemsida igår.
Fan att man inte har pengar. Fan att man inte har jobb. Hade jag fortfarande haft förra veckans jobb hade jag kunnat se dem. Men jag vill också se Grinderman i Sthlm. Och PJ. Men dom lär inte komma hit till Europa i sommar, dom ska bara hångla med USA. Buhu på er.

Hrm.

Jag är in serious need av genomskinliga bh-band. Varför köpte jag inte det när jag väl var inne i stan? Och brun utan sol skulle jag också köpa. Vågar inte sola längre, blir bränd på sekunden fan... Varför glömmer man alltid att köpa de mest nödvändiga sakerna när man väl har pengar? Inte för att jag är pank, långt ifrån, men ändå liksom... Nej nej, istället gick jag och köpte en Ginaklänning... GAH, gah, och åter GAH.

Föresten är mitt hår så slitet just nu att vissa toppar är tvådelade... NORMALT!
Frisören nästa månad, puss på den.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0