Veckans to-do (i sann blondinbella-anda)

... inte för att jag kommer göra samma saker som hon i veckan, långt ifrån, men ni faaaattaaaar...

Måndag: Hrm, vad jag minns av gårdagen så regnade det  hela dagen så jag satt inne och laddade ner roliga grejer till Sims 2. Nörd i all ära...
Tisdag: Idag var jag på vår kära kolloni och nördade mig. Nej, men det var faktiskt mysigt. Satt och rensade ogräs som en galning, eller något. Haha.
Onsdag: Träffa F på förmiddagen, sedan, I dunno. Blir väl kollonin om jag inte gissar fel. Ska även försöka klicka in mig på http://www.ams.se, om jag inte får alltför mycket ångest...
Torsdag: Vad händer på torsdag? Ja just det, R ska fota mig inför den där tidningen som jag ska bli krönikör på. Inget stort, så bli inte wow:ade över att jag gått och gjort något av mitt liv. Men det är en mindre som släpps varannan eller var tredje månad (minns inte vilket nu) som jag ska börja skriva i. Så man måste ha en lite bildis på en efter, you know, som alla "coola" har, så det är vad vi ska fixa! Sedan vet jag inte, tror det var snack om gängfika, as usual... Inget mig emot!
Fredag: Fan, det är fan bud på Mods. Men antar att jag kommer vara råpank då, så det blir väl inget av det. Får se annars, har faktiskt inte bestämt något inför helgen, inte vad jag kan minnas iallafall, haha...
Lördag: Som sagt, inget planerat. Bara jobb på natten, WO-HO.
Söndag: Sova... Haha. Den obligatoriska söndagsfikan, I guess.

Kul vecka? Nja, kunde varit lite mer häftig, flängig, rolig osv, men jag kommer träffa många roliga och bra människor, och det är ett STORT, stort plus!

Yääh.

Nu ska jag göra hamburgare, vänta på Amanda, och sedan bra till Arris.

Ha en skön vecka allesammans!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0