Sjukt

Det är ju bra att Försäkringskassan stödjer alkoholism.
JÄVLA IDIOTER!

Och pappa, jag vet inte om du läser det här, men om du gör: Lämna oss ifred, dina manipulativa idiot. Hur länge ska du leva under ditt jävla skydd? Det räcker inte länge till! Jag hoppas du blir hemlös igen, du förtjänar inte all jävla hjälp som du fått, det enda du har gjort är att utnyttja människor, till och med oss, dina barn.
Det är sjukt. DU är sjuk.


-
Förlåt.
Men just nu är jag bara så jävla frustrerad över och på och i allt och alla. Eller egentligen inte alla, utan bara en person, som ni såg där ovanstående. Det finns ingen, ingen sjukare människa, jag lovar er.
Jag tycker så jävla synd om min lillebror som fortfarande bor där.

-

Jag behöver det här för att inte bli galen, den här låten är till dig, mamma, för jag vet hur mycket du älskar det här framträdandet.
Pearl Jam, "Jeremy", MTV Unplugged.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0