Så. Jävla. TRÖTT.

Att gå upp 07.00 är verkligen inte min grej. Min kropp känns sliten och ögonen vill knappt hållas öppna.
Jag hatar Första Dagen på ens nya jobb. Man är så jävla nervös, alltid. Känns som man kommer faila enormt fast man vet att det inte är något ansträngande.

Men jag tänker såhär: Allt är bättre än hur mitt liv sett ut på senaste. Bara hängt hemma, sökt lite jobb då och då. Sökt allt för lite jobb, inte fått ett enda skit, bara en massa "vi hör av oss" och "tack för att du sökte, MEN...".
Men nu fick jag ett. Morgonen efter att jag sökte. Inte världens bästa, men lönen ler åtminstone lite grann och min ekonomi kommer skjutas upp i taket av lycka.

Det är alltid något iallfall.

Nu ska jag snart dra, snus i läppen men FAN vad det inte hjälper mitt nikotinbehov... Aja, vad ska man göra?
Annat än längta till nästa fredag...

Puss, ha en fin dag allesammans!
Peace.
/Liv.

image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0