NAAAAW

Haha, ni vet man flyttar ju sin blogg eller vad fan det är, och när det var fixat och trixat, såg jag att min gamla blogg finns kvar! Haha, aaaw vad sött! Typ bara en massa bilder på Jim Morrison (inte för att jag har blivit bättre på mindrebilderochvideoribloggen-avvärjningen), och en massa annat skit. Haha, jävlar, det var 2006 det. Då hade jag kille och var i Polen och söp med en massa polacker. En dissad vecka senare blev jag dumpad, efter att själv dumpat personen någon månad tidigare men två dagar senare krypit tillbaka då jag insåg att jag inte hade någon anledning till att end:a förhållandet.


SÅ KAN DET GÅ!, som Ola Salo skulle sagt.
Hrm.
Iaf: http://livli.webblogg.se

Lyssnar på "Let love in". Hade varit ens Hälften så gifted som Nick Cave hade jag varit världens lyckligaste och mest lyckade människa.

Idag blödde jag näsblod. Återigen. Från min vänstra näsborre. Återigen. What the hell is up with that fucking shit? Min vänstra näsborre har mens. Haha. Förlåt, jag är jätteomogen för jag är skettrött och sketflummig och sketkissig för jag har inte kissat sedan tolv.
Answer: Jag är slö, that's why jag inte går på toa. Suck.

By the way, eller faktiskt inte alls på tal om ovanstående text, så ser jag ut som en korv i min nyinköpta klänning från Gina. Fuck då. Sötsaker borde utrotningshotas. Eller något. Eller så får jag helt enkelt se till att inte käka skiten hela tiden.
Men det löööser sig, som Ola Salo skulle ha sagt.
???

Nu ska jag sluta skriva för jag märker att det här börjar bli lite fjortisblondinbellarandombrud-aktigt.

Schlutt!

Ps. Ikväll ska jag dricka svindyra drinkar, men det är det la värt.

Peace.
/Liv.

Mästare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0