... Fuck

Jag har ont i magen. Av många anledningar.
Fuck...


Confusing.... Confusing....

Min bloggbakgrund är bajsfärgad. Kanske ska ändra på det. Eller vara lite "speciell" och ha kvar det.
Alla andra har vita bloggbakgrundar. Det är fint. Men jag är inte fin, så därför har jag inte det.
Eller något...
Kanske ska ha rosa. Lite blondinbella sådär. Fast hon har lila. Tror jag.
Varför vet jag det?
BRÖL.
Äh. Vi får la se.

Magfitta.
Oj.
Sorry.
Men, ja.
- Magfitta.

Jag har gjort slut med helgon. Buhu. Blev mobbad av alla emos och gothare. Jag var inte tillräckligt dark.
Skoja.

ALLTSÅ FAN AMANDA HELP ME.
You know what I'm talking about...


Näe. Nu ska jag... ändra bakgrundsfärg.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0