Varning! Inlägget kan innehålla spår av tonårsskrik

Alltså.
Fem minuter innan jag skulle iväg och jobba i natt läser jag på en random CC-fansite det underbara.
Chris kommer till Sweden igen! Gbg. Men ännu bättre - han kommer till Köpenhamn.
Berättade det nyss för min lillebror, han blev skitigt glad, då han har börjat älska Soundgarden.
Jag vet att det låter konstigt, men titta inte på mig. Faktiskt inte. sure, jag har spelat mycket Soundgarden och annan Chris-musik för honom, men inte så mycket så att Det skulle vara anledningen till att han blivit frälst.
Han har sjukt bra musiksmak, helt enkelt. ;)

Men gah!!!!!!!!
Chris, älskade Chris. Ja, ni vet hur jag var innan förra året då jag skulle se honom för första gången på Annexet i Stockholm, ni som har läst den här bloggen så länge, typ tre personer... Haha. But anyway, that's good too!
Är ju, ganska givet, inte lika galetcpsjuktbröligt exalterad nu som jag var då, men jag är fan inte mycket far behind that.
Jag är så jävla glad. Så jävla lycklig. Det skitkul att Chris och bandet verkar gilla Europa och Norden så pass mycket som dom verkar, det gör min lycklig att få kunna se honom en gång till. Mycket.
Liksom, hur jävla stor är chansen att en människa får se/uppleva sin absolut största idol?
Inte stor, med tanke på att mångas största idoler levde för länge sedan, osv. Men nu kommer jag få se min absolut största idol och förebild osv, en andra gång. Den här gången med lillebrorsan, kommer bli sjukt roligt och underbart!

Ha det fint allesammans, I'm gonna! :)

Peace.
/Liv.

image295

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är lite lustigt för jag tycker verkligen inte att han passar in på Metaltown... En bra, vettig artist mitt bland massa hormonstinna skrikare som man inte hör ett ord av? Hmmm.

2008-03-25 @ 20:38:20
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Liv

Ja, eller hur! Blev helt chockad när jag läste att han skulle dit. Wierd. Men ska se honom i Köpenhamn ist, kostade 720 pix för Metaltown, och det är bara en artist jag vill se. KÄnns lite... onödigt.

2008-03-26 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0