Out and about

Ikväll blir det Mods, you det där stället här i Lund dit man går för att slippa alla jobbiga brats som hänger runt varenda bar/klubb i staden annars. Nearly totaly inrett med megabilder på Depeche Mode.
Snacka om paradiset för Amanda och mig.
Nice. Har inte varit ute sedan typ januari, så det ska bli jäkla gutt.

Ska synda med ett paket cigaretter ikväll. I know, I'm bad. Har snålat och levt på snus de senaste dagarna. Är nice, dock inte i längden. I need my cancerpinnar.

Just det ja, på, tyvärr, tal om cancer - var ju på återbesök på sjukhuset i onsdags. Störigt nog hade min läkare inte fått in proverna än, de var sådana där dryga prover som tar en-två veckor på sig för att bli finished, så han hade inte så mycket att säga. Lite synd, hade nervösat upp mig och förberett mig på det värsta en vecka innan...
Så nu ska han call:a när proverna kommer in. Snacka ännu mer nervöst!
Men han sade att chansen att det skulle vara något crap var jävligt liten, nästan obefintlig, att dom tog de här proverna mest för hans egen skull, men även för min.
Men vi får la se!

Jaja. Snacka mood-förstörare.

Nu ska jag fixa och trixa till mig, samt dregla lite över Emile Hirsch.

Bye babes!
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0