Indian summer

Jag har verkligen saknat Jim och Doors.
Verkligen Saknat.


En dag ska resan till Paris bli av, till Pere Lachaise och en liten vit ros till mr. M.
Love you.

Doors är så mycket.
Jim är så mycket.
Så jävla mycket.
Jag tänker bara på perioden 04-07 och ryser, både av saknad och... jag vet inte... Ingen bra del-rysning iallafall.
Tänker tillbaka på hela min jävla uppväxt, shit... Ni vet, viss musik får en att tänka tillbaka på saker och ting, bringar fram gamla minnen, både bra och dåliga? Det gör denna musiken för mig...
Men som sagt,


Doors och Jim är Så Jävla Mycket.


Kärlek, tacksamhet, njutning och harmoni på hög nivå.

Peace.
/Liv.


image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0