You're perfect

Jag vet att jag har tjatat om det innan här i bloggen, men herregud vad Travis Meeks är talented.
Varje gång jag lyssnar på "Weapon & the wound" ryser jag till och vill bara simma över Atlanten och springa in på någon av ställena han spelar på. Ikv spelar han någonstans i Ohio, om jag inte minns fel...

Det är magiskt. Han är helt klart gitarrernas man. Den ena låten är verkligen inte den andre lik.
Jag ryser.

Puss, puss, puss på honom.
Vet att jag även har lagt upp den här videon innan, men jag måste bara dela mig med av den fantastiska musiken återigen...
Lyssna på gitarren, på beatet, på Travis' röst, på Allt... Det är så perfekt att jag vet inte om jag ska gråta eller vad fan jag ska göra.

Nu ska jag in till stan och bli bjuden på vin, me like!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0