Wishlist

¤ Flytta. Antingen till Timrå, en liten etta vid vattnet. Där kan jag andas. Eller iväg, antingen Europa eller the US. Aldrig mer sydSverige, aldrig mer Skåne, ALDRIG MER LUND.
¤ Kunna slappna av. Lite. Mycket. Gärna. Koppla bort onödiga saker, saker som sedan länge borde vara avslutade, men idiot som jag är fortsätter jag... Idiot.
¤ Att Pearl Jams, Depeche Modes och Chris Cornells turnédatum ska komma ut. Come on, något trevligt ska vi väl ha att se fram emot?
¤ Färga håret. Snart. Snart. Mörkt. Bye äckeloriginal.

I've broken my fall
Put an end to it all
I've changed my routine
Now I'm clean

<3


Kommentarer
Postat av: Angel

ahh dave Gahan världens bästa sångarelove

Postat av: Angel

ska depeche Mode turnera igen?

Postat av: Liv

Jaaa, Dave är fantastiskt bäst! :)

Jag läste för några månader sedan att bandet samlats i studion igen, så nästa år kanske vi kan få se dom igen, hoppas jag! ^^

2008-06-22 @ 14:27:58
Postat av: Angel

wow!!! hoppas hoppas!!

Postat av: Liv

Jaa, jag hoppas med, som tusan! Det senaste jag hörde i ryktesväg var skivsläpp i maj -09. Om det stämmer får man hoppas på en turné itll sommaren 2009. ^^

2008-06-23 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0