Just sitting here... waiting.

Jag tror knappt ord kan beskriva hur mycket jag längtar till nästa år.



Det är så mycket som väntar. Spelningar, Viktiga spelningar väntar, en rullande ekonomi kommer existera, och bara väntar på att få komma igång vilket den kommer göra nu i augusti, resor väntar, mitt pluggande väntar.
Jag ska börja läsa någon form av historia. Nya/nytt jobb väntar.
Allt väntar, om jag ska vara ärlig. Jag går bara mest omkring här nu och väntar på att nästa år ska komma, eller åtminstone nästa vecka, då jag börjar med heltiden. Ska bli så jävla skönt, då känns det som man göra Någon nytta iallafall... Skönt det.

Bandet jag mest ser fram emot nästa år är denna mannens, Pearl Jam.
Love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0