Usch

Huvudet är hängigt, halsen som ett rakblad, näsan som... stopp. Jag är förkyld. Skit också.
Den där 1½ timmen på kollonin tog sig en del på kroppen såhär i efterhand. Men, men det var ju så mysigt! Faktiskt... Suck. Alltid när något är mysigt och bra ska det vara något bajs därefter... Alltid.

Imorgon kommer löningen! Yey! Ska dra till AG's direkt på morgonen och köpa mer hårfärg, batterier och någon skvallerblaska. OMG, I'm so tjejig. Hah... Måste färga håret en gång till. Har så jävla mycket hår, så just nu så täcker färgen den största delen av håret, men dock ser det ibland ut som att det är slingat med min gamla naturliga hårfärg... Uh... -__-  Så jag ska färga det återigen, som sagt, samma färg. En färg som är sjukt het, för övrigt! Verkligen brun-brun, men ändå het. Hrm, aja... Nu babblar jag på som vanligt... Suck.

Ja just det, nu har jag en sak till planerat inför veckan, hiho. Ska på stan med min kära lillebror på torsdag. Vi ska gå runt och kolla i affärer, dissa människor, sätta oss på något mysfik á la Espresso House och ta en fedefika. Me like!
Sedan måste jag också passa på att leta efter nya skor... I want höga...

Nej, nu ska jag spela Tycoon City New York. JAAAA, jag vet att jag är en nörd, jag börjar själv bli jävligt trött på att gå runt här hemma och göra onödiga saker dagarna igenom. Men nästa vecka, tänker jag hela tiden, nästa vecka börjar heltiden...

Ha en skön dag allesammans!
Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte sagt att du är hemsk

skulle uppskatta om du slutade kommentera mina inlägg.

om du inte vill veta av mig får du fan låta bli mig!

2008-06-24 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0