The week

Tisdag: Ingen jäkla aning.
Onsdag: Löning! Till vårdcentralen för snack ang. possible laktosintolerans, samt magen överhuvudtaget, den börjar bröla lite grann, you see. Sedan käka lunch med A, gärna en vinare på Ariman på kvällen.

Sedan måste jag vara ärlig och säga att jag inte har något alls planerat resten av veckan... Bull. Vill till skogen som fan, men Naturbussen har slutat gå, ska dock checka på Skånetrafiken och se om någon buss går dit, eller åtminstone i närheten...
Nästa vecka kör heltiden igång, alltså kommer jag jobba alla nätter i veckan hela juli, sedan alla nätter utom en... Men det kommer vara värt det. Funderar nämligen på en liten Italienresa, just by myself. Jag behöver koppla av. Sitta med ett glas vin och ett paket cigg på någon uteservering... Detta blir självklart nästa år, som allt annat. Måste ju jobba ihop alla cashen först... Det kommer ta sitt tag och det kommer vara a pain in the ass, men när jag väl sitter där på cafét kommer det Så vara värt det.

Ingen fotboll ikväll, buhu. Är van vid att glo på fotboll varenda jekla kväll, så det känns lite tomt... Blir ingen förens på onsdag. Lite trist att jag är iväg då, är ju Tyskland som spelar då... Ballack! ^^ Het och bra.
Fan vad töntig jag låter... Men fotboll är sjukt underhållande och spännande att titta på, speciellt riktigt bra sådan.

Cha-cha.
Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0