Tatoo

Jag vill tatuera mig. Med största sannolikthet skulle det nog vara någon text från någon DM-låt.
Martins texter har alltid funnits nära mig, det känns som att det finns en text för varje känsla, varje humör, varje dag, alltid.
A och jag har redan snackat om att tatuera in Mr. Feathers, symbolen från 'Playing the Angel'-skivan. Det bestämde vi för ett par år sedan, och båda är fortfarande på att tatuera in symbolen, förr eller senare. DM har betytt mycket för båda två.
Det jobbiga med att bestämma en viss tatuering är att det finns ju så mycket, så många fina texter, och den man väljer måste verkligen vara The One, så man inte står där sedan efter och är jättebesviken. Sure, man kan ju göra en till senare, men det känns ändå som att den Första tatuering ändå måste kännas jävligt bra.


Där har ni Mr. Feathers! ^^

Det finns en del textrader och jag kollat runt på, bland annat den här som är från DM's "One Caress", väldigt vacker.

When you think you've tried
Every road, every avenue
Take one more look at what you found old
And in it you'll find something new


But I don't know, det är svårt att bestämma sig... Men some day, some day!

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: Angel

tackar! jag älskar också Depeche mode


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0