Monday

Low, low, low...

Någon har snott det återstående av Kurt Cobains aska + en hårlock från sångaren.
Courtney har alltid burit med dessa i en väska, men nu har någon idiot sneekat in i hennes hus och snott det.
Helt sjukt!!!
Lovar att det säkert är något galet Nirvana-fan som har gått bananas, gått så långt att den kan göra något sånt.
Fy fan säger jag bara... Courtney sade att det var som att förlora honom en gång till.
I feel for her. Inte för att jag är världens största Nirvana-fan, men fy fan alltså... Kan man sjunka lägre?

-

Idag är det då måndag och Spyken har bal. Tänkte först gå dit och fota some friends, men fy fan, man smälter så fort man går en centimeter ut i solen, det är så Jefla varmt!
Tänkte så "Men jag kan ju gå ut och sola på någon av alla tusen ängar som finns runt omkring mitt område!".
Men Just Ja, jag får inte sola magen, så det blir inget av det. Varför? För mina pigment kring mina ärr, som går från naveln och ca 1,5 decimeter neråt, har inte kommit tillbaka än, och tja, om jag flashar min mage mot solen blir inte magen och ärren glada, och ja, det är lite dangerous, speciellt med tanke på att jag redan från början är rödlätt och alltså extra känslig mot solen.
Det är inte roligt att vara rödlätt på sommaren, ska jag säga er! Man lever fan som en vampyr nästan, uäh...

Men imorgon bär det iallafall av till AF och Grand, då både A och V har studentbal. Åh, mina små kickor tar fan studenten om en vecka! Herreminskit...

Jaja. Intressant, liksom. Lyssnar återigen på Days of the New. Så jävla vackert...

Peace.
/Liv.

Den här låten är så fantastisk, Days of the New, den heter "Weapon and the Wound". Vet att Travis ser lite sliten ut, det var inte så länge sedan han got clean from c. meth, så då kanske ni förstår... En av mina favoritlåtar, ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0