It's time to dance

Har suttit och skrivit lite löst på en krönika till en tidning jag ska börja skriva för i höst/nästa vår.
Intressant. Blev lite för mycket tecken, men R sade att det var lite shit the same.
Vad krönikan handlar om får ni läsa då (moha), men en hint är "förändring".
Jävligt bra ord, om ni frågar mig.

Pearl Jam-nördar mig som vanligt. Kanske borde skärpa mig lite...
Fast idag har jag också lyssnar på Depeche Mode. Ni ser, jag går emot förändring!
Fast kanske inte... Tja, vad ska man göra när är såld?

Snart är veckan över och fan jag måste säga att detta års studentvecka har varit riktigt nice.
Har träffat mycket intressant folk, återigen försökt förstå hur den där "Sjung om studenternas.."-låten går och återigen inte förstått det, druckit kopiöst mycket alkohol, tja, precis som alla andra år, bara det att det var snäppet härligare i år.
Kanske kan bero på att man redan har gjort den där skiten själv, så man vet vad det är dom jublar över?
I don't know, något är det iallafall...

Ikväll blir det antagligen Ariman med V, om min kropp ler åt den idéen, ska ju jobba i natt...
Vi får la se. Bla bla.

Nu ska jag käka köttfärslimpa med morötter i.
Ta hand om er, puss.
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0