I'm a retard

Yes, indeed.
Alltså, jag har börjat blöda näsblod igen. Fuck, fuck, fuck.
Mor & alla andra säger att det är någon jävla bristsjukdom. Woho.
För att jag inte rör på mig tillräckligt osv eller nej just det, det var pga att jag inte äter nyttigt.
Okej?! Känns som jag äter sjutton ton grönsaker varje dag, "men visst"...
Guess min kropp håller på att cp:a sig igen, jag hade inte blivit förvånad.
Jag hatar att ha en kass kropp! Jag hatar att alltid vara den som blir sjuk och får ligga på sjukhus osv och pina.
It's very funny, oh yes... NOT.

Jaja.
Jag vill ha pengar. Det kanske är det allt handlar om?
Längtar tills heltidsgrejen startar i juli, då känns det verkligen som att man är på väg någonstans,
fast USA-resan inte är förens nästa sommar/höst. Men det är när man vet att det varje månad går in ett par tusenlappar på Ikanobanken som man ler, man ler riktigt mycket till och med.
Jag kan knappt bärga mig... Det ska bli så obeskrivligt underbart och roligt osv...

Vill ha närhet. Dock tror jag att närheten hoppar över mig för tillfället. Hepp, thanks for that.
But on the other hand är jag rätt van vid att saker hoppar över mig. Typ säger "vi tar det imorgon eller någon annan dag" och sedan "nej men ooooj, jag råkade glömma dig". Yeah, up my ass.

Förlåt.
Jag på dåligt humör, hungrig fast jag vill inte äta.
Och så blöder jag mininäsblod, just like the old days.
SKÖN VECKA!
.................................
.....
.................
..

Nu ska jag sluta skriva och lyssna på Pearl Jam, för jag känner verkligen hur trötta ni börjar bli på mig, som alla andra.

Peace.
/Idiot-Liv.

Den vyn hade jag inte tackat nej till:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0