How much can one take?

Alltså,


jag är så JÄVLA trött på människor som ignorerar sina egna problem och lever på och Tror att dom ska komma undan med all skit. Så, så, SÅ jävla trött på dem! Sådana människor... Jag vet inte...
Vad tror dom egentligen? Att dom kan vandra omkring och tro att livet leker, bara för att dom intalat sig det?
Ni har inte funderat på att börja känna... tja... MEDkänsla? Sätta in er i andras situationer? Tänka
"Okej, vad hände nu... Hur ska vi lösa det här?",
istället för
"ÄSCH, det var ju verkligen inte mitt fel, finns ingen chans i hela världen, jag ska bara fortsätta och skita i vad andra tänker och känner."

Jag är verkligen inte världens bästa människa, jag är inte problemfri, jag har jävligt många fel och brister, men en sak som jag faktiskt är jävligt stolt över att jag har, det är känslan för medkänsla. En medkänsla som ibland är För snäll och För god och tror att alla är genomgoda osv, men åtminstone kan jag sätta in mig i andras situationer, försöker hitta lösningar, sitter inte och grubblar i ett hörn och tycker synd om mig själv!

Sorry för dampet... men jag blev bara jävligt upprörd just nu. Som sagt trött på männisor utan känslor och vett...

Nu ska jag fortsätta lyssna på DM, lite lugnande sådär... Keeps me away from going totaly crejsy...

Peace.
/Liv.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

antar att jag borde känna mig jävligt träffad.. tack så jävla mycket..

2008-06-19 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0